On All Hallows' Eve, Auranne is called back from the dead by her husband to share one last evening together. Despite his wife's decomposing body, he’s madly in love and does everything to make this night perfect. But as the hours pass, Auranne'smind wanders into strange visions linked to the ritual of her resurrection.