Laura, 22, is invited to Paris to meet her favourite influencer, Isïa. Camera in hand, she films every moment of her weekend with the aim of making her first vlog. But behind the glitz and Instagram stories lies a much more chilling reality. What was supposed to be a meeting with her idol gradually turns into a descent into hell.