In a post-apocalyptic world, a love triangle involving three models under the spell of a demiurge dressmaker.
DRAGON DILATATION is a collision, a reinterpretation of the myth of Petrouchka set to Mussorgsky's music: ‘Pictures at an Exhibition’.