Inside a VR headset, you are on the dark and abandoned set of Conann. Four charactersintroduce themselves as the film’s actresses and offer to guide you through the ghostly sets and hellish creatures that populate the set. By choosing one of them, you are drawn into the heart of the fantasies, the buried desires and the impulses of the actress, who makes you relive her last shooting until her disappearance.