Alban and Ines are getting married in Albania. Due to an administrative error, it’s their witnesses, Pierre and Lola, who end up married instead. The catch? Pierre is a radical environmental activist, Lola is an ultra-trendy advertising executive, and they can’t stand each other. While Lola dreams of nothing but a divorce, Pierre sees an opportunity to retain custody of little Chloé, the daughter of his late partner. Amid lies, schemes, and forced cohabitation, one question arises: what if love were to blossom where we least expect it?