Mathieu has long distanced himself from his Turkish roots in his pursuit of social advancement, much to the dismay of his family. A brilliant lawyer, he handles high-profile cases for powerful multinational corporations at a prestigious firm and is on the verge of becoming partner to his mentor, Claude.