When the precious bust of Nefertiti is accidentally broken on the eve of a major exhibition in Paris, Andrea (Élodie Bouchez), deputy director of French museums, has no choice but to team up with the ‘Gorgon’ (Soko)… the infamous forger. But the ‘Gorgon’ is none other than her little sister, Alba, whom she helped put behind bars years ago.