When she’s not on stage, Florence Foresti is just like any other woman. Only worse. A public figure, she is also a mother with joint custody, a single woman adrift, an artist in search of inspiration, and a chronic worrier. DÉSORDRES invites you into the daily life of Florence Foresti, every other week, when she doesn’t have custody of her daughter, during the creation of her show “Épilogue” in 2017. Just like her dual life, where the routine rubs shoulders with glamour, laughter flirts with seriousness, and parody intrudes on reality. A beautiful mess.