This fiction follows the lives of three social workers—Julien, Amara, and Basile—at their social services center in Marseille. This dynamic trio tries to meet the needs of their clients and keep their center afloat. Because beyond the mounting caseload, their superiors criticize them for not following regulations… which are often out of touch with the reality on the ground. Drawing on their experience and intuition, they handle situations with humor and compassion—sometimes at the expense of their personal lives.