Isabelle is a French astrophysicist, she lives in Italy in a big house surrounded by vineyards on the hills near Trieste.
Isabelle loves him very much, she is ready to do anything for him, but the meeting with Davide, a young man who is going through a difficult time, will alter the course of their lives and Isabelle will have to make a choice, the consequences of which will be devastating.