Jo, melancholic, wild and only 15 feels shy to listen to music she truly likes, yet with Phaedra’s etheric song, her heart skips a beat and all quietly shifts. Between breathe in and breathe out, Jo writes a poem, cuts an apology rose for her moody mom, yet last night's dream's details escape her. A day of changes.