Sophie and Xander are enjoying an idyllic holiday in their sumptuous villa in the South of France. Their young Indian employee Chandra discreetly takes care of everything. On the surface, their life is wonderful. But one day, the couple are called to the police station. Things start to shift and, little by little, the reality of their lives is revealed.