San Kyi, a rather reserved young woman, increasingly considers returning to her native village, but jobs are scarce, so she tries to stay. Her feelings gradually begin to focus on the more pragmatic and confident Theint. Their relationship unfolds in shades of silence, gestures, and unspoken desires – in a space where closeness and love between women remain socially unacceptable.