Marseille. Awa, an eighteen-year-old girl, looks forward to spending her summer evenings with her two friends, Charifa and Salomé, in the huge open-air parking lot of the Centre Valentine shopping mall. To stave off boredom, the friends like to set each other increasingly absurd challenges.