Dayao and his pregnant wife, Tiantian, live in the countryside but work themselves to the bone in the city. Tiantian prefers the city, but Dayao prefers the tranquility of nature. When Dayao is seriously injured at a construction site, Tiantian must make major decisions about what’s best for them and their unborn baby.