Here we follow the production of a film about debt, where the protagonist is a debt-crippled Pinocchio – crowned the king of debt – ready to do anything to stay in power. In the search for funding for this political satire, the grand fiction on which our economic system is based – between scams and legal loopholes – is revealed.