Aurian, a 27-year-old Belgian, lives the life of a privileged expatriate in the mythical city of Cairo. His destiny catches up with him when he finally has a mystical encounter with his Sufi neighbour, who lives on the roof of his building. What if Aurian started to look at the world and the people around him differently?