Having arrived from Ukraine, Russia, and Lithuania, Natalia, Igor, Sergei and Anna are employed at the shipyards in Saint-Nazaire. Dimly lit shadows silhouetted against the lights of the port, as the blue hour gives way to dawn they tell Clément Pinteaux what they have left behind and what they hope to find on their journey into exile.