Surrounded by his best friends for a bachelor party at the family vacation home, Sami runs into a childhood friend who accuses him of abusing her a few years earlier. Throughout the weekend, Sami navigates his own conscience, sometimes misguided, sometimes pushed around by his friends. To recognize the truth, he will have to break through and abandon his shell.