Caroline (Dany Saval) is a young woman who turns her attention to older men in this romantic situation comedy. She has hopes of finding a worldly, mature man to marry, but always seems to pick the wrong men. She is wooed by a millionaire, a pushy salesman, and a pompous physician before learning all three are already married. Caroline decides to find a young man her own age after her failed attempts for happiness with the middle-aged lotharios.