In a totalitarian megalopolis, Émile diligently oversees his Tower, enforcing the Centre’s directives with unwavering precision. But when resident 047 refuses to get up and report to work, a small act of defiance begins to ripple through the system. Émile is given 24 hours to fix the “malfunction”, or the resident will be permanently ejected.