During a hazing ritual at an elite Belgian university, a young student is killed. Panicked, the other participants – young, brilliant, untouchable – decide to cover up the incident. Silence, lies and a blood pact ensue. For a year, everything remains buried, until Octave and the other students present that evening receive a disturbing parcel: someone knows what happened… and wants revenge. This time, their social status and privileges will not be enough to protect them.