Southern Turkey. Sixteen-year-olds Nara and Raken dream of leaving their village to pursue their studies, despite the reluctance of those around them. But their desire for independence is stymied by a mysterious phenomenon: a number of children, including Nara’s little sister, fall into an inexplicable sleep from which no-one can awaken them.