The French-Moroccan Alaoui family is preparing for a holiday reunion in their Marrakech home, eagerly awaiting the arrival of their daughter and sister, Leila. Their fragile balance is shattered when they learn she has been seriously injured while on assignment as a photographer in Burkina Faso. Cut off from her yet determined to bring her home, they struggle against the void her absence threatens to leave behind.