While driving down a remote country road, Olivier and his 8-year-old daughter, Chloé, discover a car wreck. As he rushes to rescue the driver, Chloe films the scene. Later, Olivier is confronted by his stepsons, Louis and Alexis, and their friend Maxence, all searching for answers to some troubling questions.