A man dies after falling from scaffolding. Everything points to Pauline, his ex-wife, who called for help clumsily and far too late... What really happened?
As soon as the investigation begins, faced with the authorities and the judicial system, Pauline chooses to remain silent while everyone begins to suspect her... including the experienced police officer in charge of the case and the new, uncertain investigating judge, who quickly identify a motive and intend to stick to it...
A deeply moving psychological drama and a well-crafted criminal investigation that tells the story of a woman's difficult struggle to rebuild her life after being under someone's control. A poignant series whose sharp dialogue creates a suspense that is skilfully maintained throughout each episode.