While he happens to be at the airport at the time of the historic arrival of OM's new star recruit in France, Thomas Chevalier, a desk cop with an exemplary career to date, is forced to intervene to neutralise a madman who is about to attack the footballer. Unintentionally, he injures the player, putting an end to Marseille's dream before it even began...