No matter the cost, Yacine and his two pals want to see Fast & Furious 8 at the multiplex in the high rise suburb where they live. Unfortunately for them, they can only afford to see the cine-club session. For Yacine, what was meant to be a strategy transforms into an amazing experience.
With humor, in Intermission, Anthony Lemaitre imagines the fortunate and fortuitous encounter between a young man and his love of movies.