Max, a twenty-year-old scout leader, suffers from Tourette's Syndrome. But when he is filmed, his symptoms disappear. All it takes is for a camera to be hidden somewhere, pointed at him, and he passes for a normal person. This is how he managed to seduce the beautiful Giulia. Now they are in love and their first sexual relationship looms. For Max, it's a first time for everything.