Charly is the editor in chief of a fashion magazine. When her father dies, she inherits the family business: a butchery. Not exactly her passion in life… She’s about to sell it when Martial, who worked for her father, wants to take it over, but she is shaving second thoughts. These two opposite characters will have to get used to one another.