A dancer, a composer, and a director travel to Croatia, Romania, and Serbia to meet artists and challenge their preconceptions about Eastern Europe. Stories in which individual commitments link the personal to the political, the past to the present.
A journey through Southeast Europe to change the way we look at artists from this region.