Paul is 15. At home, if Bambi the dog pees inside the house, everyone must correct him in turn. Everything would be fine if Gabriel, his older brother, had not decided to leave. One day, Paul decides to search for him and persuade him to reconnect with their parents. Paul knows they will do anything to help him heal from homosexuality.