Ever dreamt of cuddling up with a friendly Yeti for a wonderful story? Well now you can. Join Nina and Leon, two little mice, at story time with Yetili. Every day Yetili reads them an amazing new story. Yetili is a giant plush toy and mascot of the local bookstore. When the store is closed, he comes to life to join his friends for story time. And where can you find this magical shop? Why, it's right next door. Come in and have a look.