A girl who is afraid all the time moves backwards. Even in her bedroom, she is confronted with her most intimate fears. She moves back little by little, in every new fear, until by force, terrified, in tears. In the outside world, sh is in front of practical consequences of her handicap implying a certain gymnastics, as well as in emotional consequences which prevent her from going towards the others. But she will discover the urge to try.