An advertising photographer is forced to look in an old people's home for a good grandpa's head for a poster. The old boarders, who believe to participate in the casting of a big role for cinema, are very quickly going to take him by surprise: brambles, huge pumpkins, snow and the other improper demonstrations invade the house. The photographer is going to understand little by little that these retired people express only their personality of hero from fairy tales become to old.