The Great War seen from the sky, alongside the greatest flying aces in the original languages (German, French, English). Based on their memoirs and reconstructions, here are intimate portraits of five exceptional pilots: Richthofen, Udet, Guynemer, Fonck, and Mannock.
Destinies and aerial immersion at the heart of their legendary battles, at Verdun and in the Somme, which made them “stars.”
A true story of men and machines that is part of the aeronautical epic from 1914 to 1918, amid the challenges of the Great War and the birth of military aviation.