“In the spring of 2025, the National Centre for Visual Arts and Lieux Fictifs invited me to make a film with inmates at the Baumettes Prison (Marseille). I set out with no preconceptions and with two references: To Sang Fotostudio, a film by Johan van der Keuken, and the book La Chambre claire by Roland Barthes” (Hassen Ferhani, June 2025). A photo studio shelters, liberates and clarifies the dreams and the bodies of men.