Cervantes is a particular district in Algiers where Ferhani decided to confront his subjective vision with the reality and with myths. Du Jardin d’Essai where the first movie Tarzan was shot in 1923, in the cave Cervantes from the eponym author tried to leave Algiers, Ferhani meets the neighborhood and explores their everyday life and their dreams.