A landlocked village in the mountains. Winter is harsh, Jules is struggling, and his only ray of sunshine is Bachir. The two men love each other, yet Jules suffers. His father, with whom he lives, is coping with inconsolable grief and is lost in his delusions. It's time for Jules to accept that bonds may not bend to our will alone. Relationships fade, but love sometimes remains.