Thomas, Nora and their teenage daughter Ida live on remote marshland. Social contact is limited, as they only have one neighbour, Cristina, an Italian painter. As the two households plan a surprise birthday party for Nora, strange disturbances begin to occur and unease rolls over the marsh.