What makes life worth living? In a set of interconnected stories, several Paris residents see their lives turned upside down when death knocks at their door: a narcissistic Italian opera singer (Monica Bellucci) wakes up at the morgue only to realise her own passing came unnoticed; a British stuntman (Ben Aldridge) finds himself questioning his own profession when his son suffers an accident; an eccentric elderly Colombian woman (Rossy de Palma) makes a pact with death itself... While each character strives to reconnect with what matters most, the city of light, love and endless possibility shines brighter than ever.