Bahram is a 40-year-old filmmaker who’s spent his entire career making films in Turkish-Azeri, none of which have ever been screened in Iran. His latest work, once again denied permission by the Ministry of culture, pushes him to the edge of defiance. With his sharp-tongued, Vespa-riding producer Sadaf by his side, he embarks on an underground mission to showcase his film to an Iranian audience, dodging government censors, absurd bureaucracy, and his own self- doubts.