8-year-old deaf Ron fears his first camping trip. His mother comforts him with a story about ‘Eddie the Camper,’ a friendly forest monster. Despite her efforts, Ron’s fear lingers. After falling asleep, he awakens in a surreal forest and meets you, as Eddie. Together, you embark on an adventure, but there’s a barrier: Ron can’t hear, and you don’t know sign language. In this 30-minute VR journey, you’ll join Ron, learn to communicate, and navigate the forest together.