Welcome to Camp Mermont! At this postcard-perfect summer camp, Dylan, Emma, Isabel, Lorenzo, Maïssa and Djibril will enjoy the great outdoors, make lifelong friends, and take part in a thousand exciting activities. But between the teenagers who rule the roost, the secrets that are hard to hide and the compulsory activities, these youngsters will have to learn to overcome their doubts and deal with the hassles of everyday life. Only then will they be able to enjoy their best vacation ever, and return home having grown up a little.