In the ethereal space of a remote highway rest stop, Sami, an employee at the station, dreams of meeting someone who will take him far away from here. Stéphane, his manager, who has long since sunk into a boring routine, tries to maintain control over Sami so as not to end up alone. The daily life of this pair of castaways on the A10 is disrupted when a traveler is forced to stay at the rest stop for a few hours while waiting for a mechanic.