This is a story about love and wallpaper. Alexeï is a fine young men in all respects, but ever since he received wallpaper for his flat, he's been isolating himself. Object of desire, this wallpaper obsesses him, to the point of cutting ties with the rest of the world. Lost, like in the middle of an ocean, he develops a strange passion for the wallpaper that consumes him more and more...