After emigrating from Reunion Island, Maelle has ended up wandering the streets of Nantes, France, and is now feeling more isolated than ever. One day, Emma, a nonconformist young woman, invades Maelle’s life and shakes it up for good. Step by step, Maelle learns to trust Emma and starts to overcome her exile, which is rooted in the French colonial past.