Anne, 55, is enjoying her newfound freedom now that her kids have left. She finally focuses on herself – her career, independence, love life. But everything shifts when her 23-year-old daughter Louise moves back home after a failed start-up and a breakup, bringing hopes, frustrations, and big ambitions. The house fills again with laughter, tension, noise. Then her son Théo announces she’s about to become a grandmother. Amid generational clashes and new beginnings, Anne realises life rarely follows the plan.