Céline arrives in Armenia for the first time to legalize the death of Arto, her husband. She discovers that he has lied to her, that he fought in the war, usurped his identity, and that his former friends consider him a deserter. A new journey begins for her, as she encounters Arto's past: invalids from the battles of 2020, veterans of the victorious battles of the 90s, hauntings from a war that never ends. A woman chases a ghost, but how do you bury it? Can the dead be saved?