On a beach in the south of France, after a failed firework, Philippe, a 65-year-old pyrotechnician, gets frustrated. He attacks his daughter, Mélodie, 30 years old, returned to work two years earlier for the family business. The father-daughter confrontation leads to heavy fires, literally and figuratively.